Продавець ProSUP Surfing розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
158 відгуків
promo_banner

Можливо, менеджер не бачить Ваше повідомлення зараз (це автовідповідач), але обов'язково прочитає і надасть Вам відповідь в робочий час

ProSUP Surfing
+380 (98) 800-11-20
Олександр
+380 (63) 225-56-29
менеджер
+380 (95) 101-08-00
менеджер

ТАКОГО ЩЕ НЕ БУЛО! ЧИМ УНІКАЛЬНИЙ VOYAGER 2021 ВІД RED PADDLE CO?

ТАКОГО ЩЕ НЕ БУЛО! ЧИМ УНІКАЛЬНИЙ VOYAGER 2021 ВІД RED PADDLE CO?

 

 

 БЛІЦ-ІНТЕРВ'Ю З Fill Howtown, КЕРІВНИКОМ ДИЗАЙНУ VOYAGER 2021 ВІД Red Paddle Co

Після нещодавного старту, колекціїя САПів 2021 отримала фантастичні відгуки та реакцію прихильників бренду. Е один САП, про який заговоривши увесь всіт! Це дошка Red Paddle Co Viyagerз своєю технологією дизайну - V-Hull. Вона започаткувала новий шлях прогулянковим Сапи. Проте, це не сталося за одну ніч.

ПЕРШ ЗА ВСЕ ЦІКАВИТЬ, ЩО ТАКЕ V-HULL СИСТЕМА. ЯК ВОНА ВПЛИВАЄ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ САПІВ VOYAGER 2021?

«V-корпус» власне є корпусом водотоннажності. Пояснення: це форма корпусу розсуває або витісняє воду на своєму шляху. На заміну плоского дна ходової частини дошки прийшла новітня система корпусу. Вона розбиває поверхневий натяг води та легко просуває дошку після руху веслом. Ми не винайшли цю систему; ми лише успішно її застосували у САП виробництві за допомогою сучасних технологій. Адже, водотоннажний корпус знаходиться у будь-якому човні або кораблі.

Ми не винайшли цю систему: ми успішно її застосували у САП виробництві за допомогою сучасних технологій. Адже, водотоннажний корпус - це частина будь-якого човна або корабля.

ЧИ БУЛИ У ВАС ТЕСТОВІ МОДЕЛІ ПОКИ ВІ ДІЙШЛИ ДО ОНОВЛЕНОГО VOYAGER 2021?

На виготовлення Vojager пішло кілька роківю Проте, коли мова йде про хорошу ідею, як V-корпус, - у нас вистачає ресурсів, можливості постійно створювати прототипи та вдосконалювати наші конструкції. Усі Сапі вимагають детального тестування. Та, власне, всі етапи є частиною нашого процесу проектування. Спочатку у нас виникали всілякі проблеми з виготовленням, формою, стабільністю та ін. Проте, постійний розвиток та невдачі, з якими ми стикаємося, допомагають нам вчитися і зрештою виробляти найкращі продукти у галузі.

       ЧОМУ НА СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ V-HULL БУЛО ВИТРАЧЕНО БАГАТО ЧАСУ?

Ми повинні були прийти до єдиного розуміння. Як і більшість інновацій у світі, це виглядає очевидна лише тоді, коли новинка потрапляє вам "на очі", і V-корпус не є винятком. Винакало багато попередніх версій VOYAGER, що піддіавалися ретельному тестуванні та налагодженню. Проте, невдовзі ця новинка з'явиться на усіх твердих дошках.

  ЧОМУ ІНШІ БРЕНДІ НЕ ЗАПРОВАДИЛИ ТАКОЇ ІННОВАЦІЇ НА СВОЇХ САП ДОШКАХ?

Ми підійшли до цього раціонально, як і до інших інновацій у світі. Адже, це тільки виглядає доступно, коли новинка потрапляє на очі, і V-корпус не є винятком. Для того, щоб адаптувати таку інновацію знадобляться справжні хзнання, майстерність та багато випробувань. Безсумнівно, що світові виробники послідують нашому прикладу.

 ЯК ПРОХОДИЛИ ТЕСТУВАННЯ НА ДОШЦІ?

 

ТА НАСКІЛЬКИ ЦЯ ІННОВАЦІЯ ЕФЕКТИВНА?

Ми веслували на САПі. Як трапляється з усіма людьми у повсякденній роботі, настає момент, коли ти знаєш, що станеться, якщо змінити "а", "б" та "в" ... але у сфері проектування мі постійно тестуємо та перевіряємо. У нас є власна система внутрішнього тестування інновацій, яка охоплює більшість етапів процесу проектування. Альо для V-корпусу ми дійсно бажали отримати конкретніші показники. Тому ми перенесли цю інновацію в лабораторію COAST. Ми співпрацюємо з лабораторією COAST у Плимуті (Великобританії) вже багато років. Для тих, хто не чув про лабораторію COAST, - це об'єкт, що генерує штучні хвилі, який справді зосереджений на морських дослідженнях. Лабораторія розташовується неподалік від нашого Головного офісу.

 

 

РОЗКАЖІТЬ ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ТЕСТУВАННЯ У ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ЛАБОРАТОРІЇ COAST.

Одним із наших експериментів стало розміщення наших САПів у центрі великих контейнерів, що створюють хвилі, до яких прикріпляться доріжки. Ці доріжки обладнанні камерами, які підключені до кількох комп'ютерній ютерів. Така система створена для збору та аналізу даних для подальшої обробки. Це той самий принцип, який використовується у створенні комп'ютерного зображення - CGI, комп'ютерній комп'ютерних ігор і т. д. Врезультаті, ми добилися ефективність V-корпусу у води (колі хвилі стікали над ним або сходилися навколо нього), у порівнянні з дошкою, що має плоске дно. Нам вдалося виміряти ефективність нового корпусу в контрольованому науковому середовищі.

 

 

 

ЧОМУ ОНОВЛЕНИЙ КОРПУС НЕ СТАВШИ ОНОВЛЕННЯМ ІНШИХ ЛІНІЙОК?

Метою проекту було допомогти веслувальнику подорожувати на віддалені відстані та за менших фізичних навантажень. По-перше, у процесі поектування ми не знали для чого саме буде використана ця технологія. Тоді ми зосередилися на збільшенні відстанні із зменшенням енергозатрат райдера. Тому, V-корпус означає, що веслувальник використовує менше енергії а, отже, згоден іти на довгі дистанції. Із збільшенням площі поверхні системи подвійних плавників це означало, що райдер може вирушати у витривалі походи, заощаджуючи власну енергію.

  ЧИ МАЄ СИСТЕМА "V" СЛАБКІ СТОРОНИ?

Власне, ні. Нам довелося зробити певні розрахунки щодо розподілу навантаження по "V" корпусу, Але завдяки технологічним системам Tech-Air, які ми вдосконалили за останні 6 років, та високим стандартам наших матеріалів, це не створить проблем у майбутньому.

 

 

ЧИ Є СУТТЄВІ ВДМІНОСТІ У ПЕРЕВЕЗЕННІ ВАНТАЖУ МІЖ VOYAGER 2020 ТА 2020?

V-корпус не впливає на вантажопідйомність. Ви все одно можете взяти з собою увесь інвентар для САП пригод. Всі наші дошки лінійки Voyager - це найвищий рівень технологій для надувних дошок. Ш тому все, що ми робимо, має стати вагомим доповненням у САПах.

ЧИ ВПЛИВАЄ СИСТЕМА "V" НА СТАБІЛЬНІСТЬ ХОДУ САПА?

Так, V-корпус впливає на стабільність дошки, але не суттєво. Новий корпус зменшує площу контактної поверхні, що присутня на всх дошках. Тому він так добре прорізає воду. Найбільшим візуальним показником стабільності є довжина дошки. Чим довший корпус «V», тім менш стабільною на води поводити себе дошка. Хоча, стабільність цілком залежить від інших факторів.

Як і до всі інші інновації, ми доклали максимум зусиль та забезпечили досвідчених райдерів усіма необхідними новинками. При цьому, Сапі ркаще максимально підходять длякористуванні уваших повсякденних пригодах. Ми також співідносимо інновації із розмірами дошки (формою, довжиною та шириною) та впевнені, що знайшли вдалу комбінацію для ефективних САП прогулянок.

 ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

 

 

 

12'6" VOYAGER 2021                                                     13'2" VOYAGER+ 2021

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner